sobota 26. července 2014

TROUBLE.

Dnešní focení bylo příjemné,překvapující,klidné a trošku zastrašující. První jsme fotily kousek od místa kde jsme fotily včera pak jsme se ale přesunuly  na stejné.Velký opuštěný ''strašidelný'' dům.To není nic pro nás... ale co bychom pro fotky neudělaly. Prvně jsme přemýšlely co nafotíme, ale pak nás napadlo co kdybychom jsme šly přímo do domu ? No jo ... ale jak  se tam dostat? Oboje dveře byly zamčené jen pár oken bylo otevřeno. Oken jsme si všimly už včera ale neměly jsme odvahu tam vkročit. Ale dneska to bylo jiné... Obě jsme přemýšlely jestli do domu opravdu jít. Bály jsme se. Ale nakonec jsme šly. Okno bylo nízko takže se lezlo snadněji.První jsem šla já a pak Sabka. Něco jsme tam nafotily ale nebylo moc příjemné fotit na místě kde se povalovaly rozbité okna. Chvíli jsem to prozkoumávala ale pak jsem šla ven taky.Ještě jsem poprosila Sabinu aby  tam ještě jednou šla na poslední fotku. Ale obě jsme uslyšely zvuk jako by někdo šoupl nohou o podlahu. Byly jsme vystrašené tak jsme radši šly. Ještě k tomu pod domem je starý atomový kryt.Fotky jsou dobré ale pocit... Doufám že si fotky užijete :) 
Mějte se hezky ^^


      

   Omlouvám se za dlouhý článek :) 

                                                 Bye ! ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat