sobota 5. července 2014

TAG - 23 otázek na které se nikdo neptá

    V pondělí je BIEBER DAY !  Piště do komentářů kdo je belieber. Ráda někoho nového poznám :) A chtěla bych udělat  TAG - 23 otázek na které se nikdo neptá.
V pondělí očekávejte něco speciální. Ale je to jen  pro Beliebers :3 
Tak ZAČNEME ! :) 


1. Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi ? 

Určitě zavřenými.

2. Bereš si domů  šampony a kondicionéry z hotelů ? 

Ne ! Proč bych to dělala ? O.o

3. Spíš ze zataženými  závěsy nebo žaluziemi ? 

Máme žaluzie ale i tak ne.

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku ? 

Ne

5. Používáš post-it  nálepky ? 

Jak kdy .... :)

6. Vystřihuješ si kupony aniž bys je  použila ? 

 Já nevystřihuji kupony

7. Bylo by ti milejší aby tě napadl medvěd nebo roj  včel  ?

Asi medvěd. Nebo před rojem včel se těžko utíká :)

8. Máš pihy ? 

Pár jo.

9.Usmíváš se vždy na fotkách ? 

Jo většinou jo, ale když jde  o #Selfie tak ne :)

10.Co tě nejvíc rozčiluje ? 

Když například spadnu  a ten druhý se mi směje. Ale pak se začnu smát i já a je to v pohodě :)

11.Počítáš někdy své kroky při chůzi ? 

No když mě čeká dlouhá cesta tak jo, ale jinak ne :)

12. Už jsi někdy stanovala ? 

Jo, před sedmi lety, ale tomu se ''stanování '' říkat nedá ...

13. Kdy jsi  naposled stanovala ? 

-_-

14.Tancuješ někdy i bez hudby ? 

No já si zpívám .... ^^

15. Koušeš tužky ? 

Někdy...

16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden ? 

Bylo jich moc.

17. Jak velkou máš postel ? 

Malou, ale mně stačí :)

18. Jaká je tvá písnička týdne ? 

 -----> Wiggle ^^ <------ 

19.Vadí ti když kluk nosí růžovou ? 

Podle toho který ... :\

20. Díváš se na kreslené filmy ? 

Ano  :3

21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film ? 

Buď LOL nebo Pomáda :)

22.Kde bys  zahrabala poklad, kdybys  nějaký měla ? 

Proč bych ho zahrabávala ? O.o Bych ho utratila ne ?  ☻

23.Byla jsi skautka ? 

 Jo :) Před  3 lety :)

                                                   
   Snad se vám můj první TAG líbil. Určitě není ani poslední :)   



Žádné komentáře:

Okomentovat